Sunday, 6 March 2011

jahat betol la ~

nak taw tak !! tetibe je pada 2/3/2011 aritu,,arith n syapik katak ta tego aq ! aq sedeh gile ! aq mandi sorg2,,makan pon nyaris la aiman ade,,semayang pon sorg2,,prep pon kitorg ta betegur !!! aq ter tanye2,,nape ni kan ! aq pon ta taw,,ape salah aq ! hurmm,,,da malam tuu,,kitorg sume da nak tido kan,,,,syapik katak dtg kat aq n cakap,,,dye ngan arith sebenrnye saje2 je ta tank tego aq !!! aq geram betol laa ! mood aq kembali oke lpas syapik katak cakap macm tu !!  malam tu jgak,,,aq ta taw la nape aq tetibe rindu kat qaseh !!! rindu ka sume2 laa kat uma tu,,walaupon uma aq dekat sgt2 ! hurmm,,,aq pon buntu laa,,ta taw nak wat ape,,,aq ase nak kuar je dari  asama ni ! dgn wardennye mcm ape,,ta suke laa ! hate !!!!

No comments:

Post a Comment