Sunday, 6 March 2011

hallo ! lame ta jumpe !

salam ! lame ta jumpe da kan ! lame ta update blog aq ni ! sian,,terbiar je ! huhu..ha ~ sekarang ni,,aq mmg bnyak cite nak bg taw kat kome2 sume ni ! nak taw tak,,,,pade 28/2/2011 aritu,ari ahad ! aq masok hostel kott ! hahah...ptg tu,,ade kelas fizik ! penat gile laa ! malam tu plak , kat asama tu ade perjumpaan laa !! bodo2 jer,,ta suke laa perjumpaan2 ni ! perjumpaan tu buat sebab nak bg taw,,aq baru masok,,kenal kan la diri n sekian2 ! hurmm,,lpas tu,,sape yg ta pakai kasot,,baju ta tide inn kene dende! form 6 punye keje la sume ni ! aq cukup2 bnci taw tak ! aq dilepaskan,,,nyaris laa ! aq pon buat sume tuu ! aq mane la taw kan ! baru masok la katekan kan ??? haha...
pade 1/3/2011 plak,,,ari selase ! ade perkumpaan jugak lagi ! ta taw la pasal ape ! hurmm,,,,diorg nak cakap pasal rambot kott ! diorg pakse suh potong rambut ! tapi,,korg nak taw tak ape yg terjadi ?? haha,,ta potong rambot pon,,tapi,,wat persembahan menari2 ! aq ta join pon ! haha...lawak2 la diorg menari ! aq n arith tolong make up kan muke si aizat,adha,wafiq n acap ! abes la muke diorg aq conteng2kan ! haha..best gile la aq cakap ! ta tahan nengok depa mnari ! hahahha....menari2 ni sume pertandingan taw ! sape mng?? hurmm,sape lagi ! kumpulan yg aq make up kan tu laa ! haha...tengok laa ! sape yg make up desingner dye ?? huhu//
besok nye,,,2/3/2011 ,,ari rabu ! mengejut je ade mesyuarat sukan dan permainan,,aq masok sukan bola tampa ! bese la,,aq kan pemain bola tampa skola ! huhu...aq dipilih menjadi bendahari n ajk kelab tuu ! huhu...2 jawatan skali aq bolot ! haha..

No comments:

Post a Comment